Ads

Link Bucks සල්ලි

Link Bucks සල්ලි
 යාලුවනෙ අද මම ඔයගොල්ලන්ට කියදෙන්න යන්නේ ඔය්ගොල්ලො විසිට් කරන හම වෙබ්සයිට් එකක්ම සල්ලි වලට හරවන්නෙ කොහොමද කියල.මෙකෙදි ඔයාවිසිට් කරට සල්ලි හම්බෙන්නෙන ඔයගේ ලින්ක්ස් භාවිත කරලා විසිට් කරන කට්ටියගෙන් තමයි සල්ලි හම්බෙන්නෙ.හෑබයි එහෙමයි කියල කිසි පාඩුවක් නෑ මොකද හෙනට මෙක්‍රමෙන් සල්ලි හම්බකරන්න පුලුවන්.මෙමගේ එක Payment Proof එකක්, Google එකෙ Search කරොත් ඕනතරම් හම්බෙයි.















Link Bucks කියන්නෙ අවුරුදු 6 ට වෑඩි  Elite Site එකක්. ඉතින් ඒ නිසා මුදල් ගෙවීම ගෑන කිසිම සකයක් තියාගන්න එපා. පලමු වර Cash-outකරද්දී විතරයි ඔයාට සල්ලි ලෑබෙනකන් සතියක් ඉන්නවෙන්නෙ ඊලග හමපාරම Cash-out කරද්දී ඔයාට සල්ලි ක්ශනිකවම, එ වෙලාවෙම ඔයාගේ Paypal හරි Payza(AlertPay) ගිනුම් වලට මුදල් ලබෙනවා. පල්ලෙහ තියෙන විඩියෝ එකෙන් මම  ඔයගොල්ලන්ට සල්ලි හොයන්නෙ කොහොමද කියල පෙන්නල දෙන්නම්.
Register වෙන්න මේ බැනර් එක ක්ලික් කරන්න

වීඩියෝ එකනම් ටිකක් දිගයි කමක්නෑ ඔක්කොම බෑලුවට පාඩුනෑ.

3 comments:

  1. video eka wada karanne nane????..........

    ReplyDelete
  2. Paidverts මගින් ඇතිතරම් මුදල් සොයන්න.පහත ලින්ක් එකෙන් ගිහින් මගේ රෙෆරල් කෙනෙක් වෙන්න.ඔයා මගේ රෙෆරල් කෙනෙක් උනොත් මම ඔයාට දිගටම හෙල්ප් කරනවා
    https://www.paidverts.com/ref/Wirajith

    මේක ටිකක් වෙනස් වර්ගයේ ptc සයිට් එකක්
    මේකේ bap points කියලා වර්ගයක් තියෙනවා,දවස ගානේ ඔයා මේ bap point එකතු කරන්න ඕනි,දවසට bap point 400 ක් හොයාගන්න පුලුවන්,මේ පොයින්ට් එක්ක තව බෝනස් ඇඩ් හම්බෙනවා,bap point වැඩි වෙන ගානට ලොකු බෝනස් ඇඩ් එනවා,
    ඔයා මගේ හොද රෙෆරල් කෙනෙක් උනොත් මං ගානේ ඔයාට bap point ලබා දෙනවා,
    වැඩි විස්තර මේ සයිට් එකෙන් බලන්න,ඒක මගේ සයිට් එකක් නං නෙවේ හොදේ

    http://paidvertssinhalaemoney.blogspot.com/2015/01/paidverts-easy-guide-for-current-users_16.html?m=1

    ReplyDelete

Your Massage